streda 10. februára 2010

Úvodom pár slov

Úvod
Dôvod prečo som sa rozhodol založiť tento blog je prostý.  Ide mi predovšetkým  o jednoduché zistenie čo náš finančný trh ponúka bežnému smrteľnému spotrebiteľovi. V skratke riešiť problematiku služieb, porovnávať ich výhody nevýhody. Keďže nemám dostatok finančných prostriedkov zameriavam sa na služby v nižšej cenovej kategórie , poprípade programov získaných zdarma. Jedna sa teda buď o zákaznícke karty z ktorých môžem primať zľavy poprípade dostávam za svoje nakúpi určité finančné zvýhodnenia. Priznám sa som vlastníkom niekoľkých kariet od Tesco, Orange, T-COMU , shell ..............
 Aby sme sa pochopili nechcem žiadnej spoločnosti robiť reklamu jednoducho a na rovinu chcem porovnávať a podeliť sa na svojom blogu zo všetkými kladmi a zápormi produktov a služieb. Jednak preto ak by nikto mal záujem o určitý produkt no ma o ňom nedostatok informácií a jednak preto aby som upozornil na problémy ktoré sa spájajú z danými produktom alebo službou .
Hlavná myšlienka spočíva v tom ,že bežný človek nakupovať musí či chce alebo nie . Ak sa dá z niečoho vyťažiť tak prečo z toho nevyťažiť maximum. Sami uvidíte či sa mi to podarí alebo nie, jednoznačne nemám čo stratiť. Každý deň sa budem snažiť vydedukovať určitý záver.

Mýtus menom LYONESS
Ako som už písal vyššie využívam hlavne karty na zľavy poprípade vymieňam tovar za body.  Pred par dnami som sa dozvedel základné informácie o spoločnosti menom LYONESS. Priznávam videl som par krát reklamu aj na internete no nevenoval som tomu pozornosť . Zatiaľ mam len strohé informácie o tomto produkte ale zdá sa mi celkom zaujímavý. Utvrdila v tom hlavne diskusia ktorá prebieha na fórach nemenovaného týždenníka celkovo na slovenských stránkach. Po dlhočiznom čítaní obsahu fóra vidím že tento produkt proti sebe stavia 2 tábory ľudí. Jedny sú buď úplný fanatici a druhý sú úplný odporcovia ba nájdu sa aj neutralisti :D ako ja . Celkovo však nie je dostatočne popísaný. A preto som prišiel z  myšlienkou vytvoriť blog o tomto produkte a postupne si prejsť jeho výhodami nevýhodami poprípade pospájať ho z produktmi iných firiem.
To by bolo na úvod všetko , dúfam že sa mi podarilo dostatočne vyjadriť myšlienku , ktorá spočíva v tom ,že chcem skúmať tento pomerne nový produkt v slovenskej republike,  ktorý  sa prezentoval u nás len nedávno formou reklamy.

Ďakujem že ste si našli čas na prečítanie tohto článku.

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

pekne D

Anonymný povedal(a)...

Aj tak podla mojho nayoru nemas natom co skumat je to janz podvod.

Anonymný povedal(a)...

no to je koniec???