piatok 19. februára 2010

Hneď po seminári

Pekný deň

Tak včera som po prvý krát sa zúčastnil semináru. Dovoľte aby som sa s vami podelil o môj zážitok.

Seminár bol rozložený na 2 časti. Obe tieto časti začínajú vzrušujúcim videom z ktorého pointa je podľa môjho názoru jednak v navodení dobrej atmosféry, uvoľnení poprípade presvedčenie človeka že svojím konaním dokáže zmeniť akúkoľvek vec vo svojom živote ak chce. Vlastne posúďte sami aké pocity vo vás vyvolá.


Časť jedna

Po zhliadnutí videa prednášajúca v skratke objasnila o aký produkt sa jedná a čo vlastne táto spoločnosť má za myšlienku. Čiže jedná sa o medzinárodné nákupné spoločenstvo ktorého hlavným cieľom je spoločným úsilím pospájať sieť obchodníkov ktorý ponúkajú služby nakupujúcim a následne vyselektovať tie najvhodnejšie, ktoré poskytnú nakupujúcemu najvhodnejšie podmienky.

Prečo práve nákupné spoločenstvo? Nakupovať bežný človek musí či chce či nie :D okrem niektorých jedincov. Takže pravdepodobne toto stálo za myšlienkou celého kolosu, ktoré pôsobí v krajinách ako sú Bulharsko, Česko, Chorvátsko, Maďarsko, Nemecko, Poľsko, Rakúsko, Rumunsko, Slovinsko, Spojené kráľovstvo Veľkej Británie, Srbsko, Švajčiarsko, Taliansko, Turecko, USA a samozrejme Slovensko. Ak by ste chceli vedieť vzniklo v roku 2003 v Rakúsku.....

Ďalším bodom prezentácie bolo predstavenie niektorých spoločností z ktorými má Lyoness zmluvu . Ako bolo vyššie spomenuté nachádzajú sa v nej spoločnosti z vyššie menovaných krajín úplný zoznam nájdete na stránke (podrobne rozoberiem). Čiže nakupovať sa dajú nielen domáce produkty ale aj zahraničné. Hmm tu my skrsla myšlienka že by bolo celkom aj v pohode kupovať niektoré veci zo zahraničia , keďže môžu buď lacnejšie ako u nás. Osobne mam skúsenosti z nakupovaním cez Amazon a tam som našiel veľa lacných vecí oproti našim spoločnostiam. Nevýhoda je však jasná reklamácií produktu. Jednak z časového hľadiska viem, že niektoré spoločnosti aj keď doručia balík do pár dní na naše územie, niekedy môže uplynúť aj niekoľko mesiacov kým sa doručí k adresátovi. Treba si dôkladne prečítať podmienky zmluvy ako pri každom nákupe (UPOZORNUJEM: každá krajina má svoj vlastný reklamačný postup) . Ak by som mal dostatok finančných prostriedkov skúsim to postupne na nejakých produktoch.

Ako som sľúbil svoju stránku sa snažím pravidelne aktualizovať ospravedlňujem sa za kratučký článok no momentálne pracujem na hĺbkovej analýze. V ďalšej časti by som sa chcel v hrubosti zamerať na obchodný systém tejto firmy. Ďakujem veľmi pekne za váš čas strávený čítaním tohto článku.

Žiadne komentáre: