štvrtok 11. februára 2010

História začiatku


Som človek ktorý rad skúma a hlavne rád skúma niečo čo sa mu naskytne.Blúdením internetu som nachádzal čo raz viac a viac spoločností ,ktoré poskytujú svoje služby zadarmo tak som sa ich rozhodol využívať. Moje počiatky začali v obchodovaní na burze. Výhodou bolo že ste si nainštalovali program a po registrácii ste obdŕžali 20€ bonus. Hmm zadarmo :D pekne však, no neviem či to bolo mnou alebo proste nemám šťastie po par úspešných zarobeniach som sa dostal na hranicu 49,263€ chcel som si dať sumu vyplatiť no výplatná výška bola až 50€. Takže som sa pustil od obchodovania ďalej samozrejme výsledok bol že som prišiel o všetko :D nečudujem sa z mojim ťastím. Ale budíš času som mal habadej a čo tam po 20€ ktoré boli zadarmo. Rozhodol som sa hľadať teda ďalej a našiel som firmy ponúkajúce síce biedne zárobky ale predsa. Jednalo sa o klikanie na reklame emaily a banery. Paráda pomyslel som si. A tak som začal každý deň klikať na reklamy plus čítať email. Po par dňoch mi prišla zo spoločnosti že môžem zarábať ešte aj tým že získam klientov. Poslal som par emailov kamarátom nech si výberu obsah ktorý im vyhovuje a ak sa im bude páčiť nech sa zaregistrujú ak ich to bude obťažovať tak nech tým nezaoberajú. Po necelých 2 mesiacoch mam na konte zatiaľ 15$ aj vďaka tomu že si kamaráti zaregistrovali a tak som si dal vyplatiť pred mesiacom svoju províziu. Čakanie na 15$ ma však nudí preto som sa rozhodol hľadať ďalšie cesty k zárobku. Študoval som všetky stránky od Slovenkách až po thajské ale stále nič. Nakoniec som sa presne predvčerom na to vykašľal a šiel som na pivo odreagovať sa z desivej reality veď som len človek. Jednoducho neverím tomu že dostanem niečo zadarmo a vyhrať je nad vesmírne sily. Ako som sedel na tom pive z kamarátmi zastavil sa pri nás známi z neďalekého mesta ktorý šiel k rodičom . Ako to väčšina z vás poznáte padlo niekoľko pivečiek a z keckaniu o živote sme sa začali baviť aj o týchto veciach so som vyššie spomínal. Čiže o či nevie o nejakej práci alebo o niečom. Možno vám to bude znieť ako z lacného erotického časopisu ,ale chalpik sa mi zmienil o nejakom Lyonese. Len v par základoch mi to načrtol nechápal som tomu akože vôbec možno bol tomu na príčine aj pivný opar :D. Povedal mi že ak chcem môžem prísť na seminár. Keďže viem že nič zadarmo, ako som aj na internete našiel väčšina seminárov a stretnutí rôznych firiem je platená , spýtal som sa čo to bude stať. On presne vtedy povedal že či som ťuknutý že to je zadara. Druhu otázku ktorú som mu ihneď polozil ,že koľko to trvá a či tam musím buď dokonca, on mi nato že či si myslím že som stále ešte na vojne :D. Nuž teda kukol som sa do môjho nabitého diára voľného času tak som teda súhlasil že tam pôjdem no aj tak nemám doma čo robiť dlho mi je. Včera som okrem klikania :D samozrejme niečo zisťoval na nete o tejto spoločnosti . Vypadá to celkom zaujímavo priznám sa že som videl aj reklamu ale nerozumel som o čo ide Vlaste. Viem že to je určíte spoločenstvo ,ale hlavne viem , že je tam sa možné dostať zadarmo. Pripomína mi to niečo ako klubovú kartu čo mam od ornagu alebo Tesco kartu že sa mi tam volaco ukladá ale neviem uvidím keď pôjdem na ten seminár čo je zajtra. Bol by som strašné rad keby ste posielali nejaké komenty čo by som sa mal opýtať ak vás to zaujalo. Aj ja mam spísané nejaké otázky.Tak zajtra sa teda uvidí či ma to zaujme alebo nie.

Chcem sa poďakovať všetkým ktorý čítajú tento článok.      Ďakujem

Žiadne komentáre: